Bloggarkiv

19.9.13

nu gör jag det igen - byter blogg! [för allra sista gången].

Japp, jag gör det igen. Jag flyttar!
På sistone har jag fått endel kommentarer som jag inte gillar, folk som bara är dumma på olika sätt - och jag veeet att det händer överallt, att allt inte är rosaskimmrande och pluttigt, och så måste det inte vara.. det förväntar jag mig inte heller, och jag disskuterar gärna! - MEN när jag själv blir uppriktigt ledsen av folks sätt att uttrycka sig på, ja då är det dags för den där förändringen jag har tänkt på länge..
Nämligen att byta till Wordpress, där jag kan skriva fritt precis som alltid, men där jag även kan lösenordsskydda vissa inlägg och på så sätt behålla en viss kontroll över vem som får läsa vad.
Mycket i den nya bloggen kommer vara precis som förut, öppna inlägg där jag förklarar om hur mitt liv är och vad jag känner.. sorg som glädje, pinsamheter och kaos, hur det är att vara jag och Eddie och Bullen.

Så välkommen dit, till min allra sista bloggflytt som känns som en välbehövlig nystart.

www.labbstorken.wordpress.com

[Vill ni ha lösenordet till dom lösenordsskyddade inläggen? Mejla då gärna till labbstorkenbloggen[snabelA]gmail.com så fixar jag det asap!]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar